Nasza filozofia

Każda praca, którą wykonujemy na rzecz klienta jest naszą wizytówką. Traktujemy ją osobiście, ponieważ świadczy o nas samych. Twoja firma jest naszym miejscem pracy.

Filozofia

5 filarów ComRaidu

Od momentu założenia firmy przyświecały nam cele, które nie zmieniły się aż do dzisiaj. Twoja firma jest naszym miejscem pracy. Każda praca, którą wykonujemy na rzecz klienta jest naszą wizytówką. Traktujemy ją osobiście, ponieważ świadczy o nas samych.

1. Rozliczamy się za skuteczność

Od początku działalności firmy naszym głównym celem jest rozliczanie się z klientem za niezawodność i bezawaryjność sprzętu, a nie za usterki i nieprzewidziane problemy, które mogą sparaliżować działalność biznesu na długie godziny. Przez wiele wieków Chińczycy płacili lekarzom nie za wizyty w trakcie choroby, ale za utrzymywanie ich w zdrowiu. Tak właśnie myślimy o współpracy z Twoją firmą! Zapewnić Ci w ramach usług bezproblemowe działanie sprzętu

Dlaczego nie chcemy rozliczać się za awarie? Odpowiedź jest prosta. Regularne aktualizacje, archiwizacje, backupy oraz automatyzacja działań zajmują mniej naszego czasu i są mniej problematyczne. Usługi mogą być dzięki temu tańsze niż u konkurencji, a klient zyskuje gwarancję, że nikomu tak nie zależy na bezawaryjnym działaniu infrastruktury IT w Twojej firmie, jak nam samym. Dowód? Nasz usługi abonamentowe nie mają żadnych limitów godzin. 

2. Gwarantujemy bezawaryjną pracę

Przekonaj się ilu klientów z różnych branż współpracuje z nami od lat w takim modelu. Nigdy żaden z nich nie utracił danych i nigdy nie dopuściliśmy do przestoju w pracy firmy ze względu na awarie systemów informatycznych. Chronimy klientów nawet w tych obszarach, o których sami nie wiedzą i za które często nie płacą. Tylko wtedy możemy spać spokojnie.

3. Jesteśmy niezależni

Nie jesteśmy związani umowami z żadnymi dostawcami rozwiązań teleinformatycznych, dzięki czemu bez ograniczeń poszukujemy dla klienta najbardziej optymalnych i korzystnych cenowo rozwiązań, często open sourcowych. Sami na nich bazujemy. Nie kierujemy się korzystną marżą, tylko użytecznością dla klienta – polecone rozwiązanie musi działać bez zarzutu. 

4. Mamy wysokie standardy

Pracujemy w zgodzie z najwyższymi standardami, takimi jak ITIL (ang. Information Technology Infrastructure Library) – kodeks postępowania dla działów informatyki – które od lat 80. XX wieku wyznaczają dobre praktyki działania i zapewniają klientom efektywne usługi informatyczne. 

5. Bazujemy na doświadczeniu

Nasza wiedza i doświadczenie są do dyspozycji klientów, których – jeśli tylko chcą – na bieżąco edukujemy, aby mogli sami radzić sobie ze sprzętem firmowym i poprawnie go obsługiwać. Niezależnie od tego, co usłyszeliście od osób, które do tej pory opiekowały się Waszym sprzętem, jest to najskuteczniejsza metoda na niską awaryjność i gwarancję ciągłości pracy.

Każda praca, którą wykonujemy na rzecz klienta jest naszą wizytówką. Traktujemy ją osobiście, ponieważ świadczy o nas samych. Twoja firma jest naszym miejscem pracy.

Skontaktuj się z nami!

Adres siedziby

Radosna 49/1

60-593 Poznań

Godziny pracy

Pon -Pt: 8:00 – 16:00
Sob – Nd: Zamknięte

Telefon

61 624 35 01